مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:152021-09-21سياسي

تدارک ویژه اصناف و بازاریان شیرازی با 43 برنامه در دفاع مقدس


فرمانده بسیج اصناف و بازاریان سپاه بقیه الله (عج) شیراز گفت: اصناف و بازاریان مثل همیشه پای کار نظام و دفاع مقدس بوده و هستند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری ارس از شیراز، حمید مرزبان امروز در جمع خبرنگاران ضمن تبریک هفته دفاع مقدس با اشاره به تدارک ویژه بازاریان شیرازی برای گرامیداشت این هفته گفت: به مناسبت چهل و یکمین سالگرد گرامیداشت هفته دفاع مقدس بیش از 43 عنوان برنامه توسط اصناف و بازاریان شیراز تدوین و برگزار می شود.

وی افزود: در زمان جنگ تحمیلی، جامعه متدین و انقلابی بازار نمی توانست نسبت به مسائل فرهنگی، سیاسی و اقتصادی کشور بی تفاوت باشد که وجود 11 هزار شهدای اصناف در دوران دفاع مقدس و همراهی بازار در عرصه های اقتصادی پس از انقلاب گواه جایگاه اهمیت اصناف در تحولات اجتماعی جامعه است.

فرمانده های معزز و معظم شهدا، اجرای پویش نذر خون، تهیه و توزیع بسته های معیشتی به کارگران اصناف متضرر، اجرای  سرود پاتوقی در مجتمع های تجاری و بازارها، بزرگداشت یادواره شهدای اصناف و بازاریان، برگزاری مسابقه کتابخوانی، تجلیل از کاسبان امین و پیشکسوتان و یادگاران هشت سال دفاع مقدس در هفته دفاع مقدس خبر داد.

انتهای پیام/ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تدارک ویژه اصناف و بازاریان شیرازی با 43 برنامه در دفاع مقدس

تدارک ویژه اصناف و بازاریان شیرازی با 43 برنامه در دفاع مقدس