مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:102021-09-21ورزشي

ژاکتت را به من بده!


با احتساب عملکرد مهدی طارمی در فصل پیش و البته درخششی که این روزها دوباره در لیگ پرتغال از سر گرفته، طبیعی است که هواداران پورتو از «گوگل ترنسلیت» کمک بگیرند تا از مهدی طارمی، - با احتساب عملکرد مهدی طارمی در فصل پیش و البته درخششی که این روزها دوباره در لیگ پرتغال از سر گرفته، طبیعی است که هواداران پورتو از گوگل ترنسلیت کمک بگیرند تا از مهدی طارمی، مهاجم ایرانی تیمشان، به زبان فارسی بخواهند ژاکت او را داشته باشند! شاید از این به بعد درخواست ها از مهدی طارمی در این زمینه زیادتر هم شود: ژاکتت را به من بده! به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، روزنامه شرق نوشت: مهدی طارمی مهاجم 29ساله و ایرانی باشگاه پورتو این روزها رفته رفته تبدیل به یکی از محبوب ترین بازیکنان این تیم می شود.

مهدی در شرایطی در موقعیت محبوب بودن واقع شده که تازه برای دومین فصل است که پیراهن آبی و سفید پورتو را به تن می کند.

البته به نظر می رسد به دست آوردن دل هواداران اروپایی فقط از طریق درخشش در زمین به دست می آید و مهدی در این یکی، دو فصل اخیر نشان داده راه دلبری را آموخته است.

او فصل پیش با وجود آن که هفت هفته نخست را با کج سلیقگی سرمربی پورتو روی نیمکت نشست ولی توانایی هایش را در اولین فرصتی که به او دادند، نشان داد و از آن پس تبدیل به مهره ای کلیدی، غیر قابل تعویض و البته غیر قاب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ژاکتت را به من بده!

ژاکتت را به من بده!