مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:052021-09-21سياسي

تداوم مسیر ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان وظیفه ای همگانی است


نماینده ولی فقیه در استان کردستان گفت: جوانان رشیدی در دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای عزت و امنیت کشورمان تقدیم کردند و باید همیشه یاد و نام این بزرگواران را گرامی بداریم.

- ، حجت الاسلام والمسلمین عبدالرضا پورذهبی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان هشت سال دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: امتحانات الهی زیادی در طول زندگی برای ما اتفاق می افتد که اگر از آنها سربلند بیرون بیاییم عزتمند خواهیم شد در این راستا نیز رزمندگان اسلام در دوران هشت سال دفاع مقدس از این امتحانات الهی سربلند بیرون آمدند و عزت و اقتدار کنونی را برای ما به ارمغان آوردند.

وی افزود: نخبگان و جوانان رشیدی در دوران هشت سال دفاع مقدس جان خود را برای عزت و امنیت کشورمان تقدیم کردند و باید یاد و نام این بزرگواران را گرامی بداریم.

نماینده ولی فقیه در استان کردستان اظهار داشت: خداوند متعالی وقتی به همه مسلمانان امر می کند که برای عزت اسلام و مسلمین وارد میدان شوید این یک امتحان الهی برای سنجش ایمان ماست و در دوران هشت سال دفاع مقدس در عرصه ایثار و از خودگذشتگی شاهد رشادت های جوانان ایرانی بودیم.

حجت الاسلام پورذهبی افزود: تداوم مسیر ایثار و از خودگذشتگی در جامعه وظیفه ای شرعی و ملی است و باید همه ما ایرانیان از دستاوردهای رزمندگان اسلام در دوران هش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تداوم مسیر ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان وظیفه ای همگانی است

تداوم مسیر ایثار و ازخودگذشتگی رزمندگان وظیفه ای همگانی است