مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 13:002021-09-21سياسي

آغاز نصب کتیبه و تمثال شهدا بر سر درب منازل آنها در آستارا


همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، طرح نصب کتیبه و تمثال شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر سر درب منازل شهدای گرانقدر این شهرستان مرزی و بندری آغاز شد.

- ایسنا/گیلان فرمانده سپاه آستارا، گفت: همزمان با آغاز هفته دفاع مقدس، طرح نصب کتیبه و تمثال شهدای انقلاب و هشت سال دفاع مقدس بر سر درب منازل شهدای گرانقدر این شهرستان مرزی و بندری آغاز شد.

سرهنگ بهزاد قنبری، در گفت و گو با ایسنا، اظهار کرد: آیین های چهل و یکمین سالگرد هشت سال دفاع مقدس در سال 1400، همزمان با سراسر کشور با شعار ما مقتدریم در شهرستان مرزی بندر آستارا آغاز شد.

وی با بیان اینکه، اقتدار ایران در این است که مردم به عنوان پشتوانه و ولایت فقیه به عنوان پیش برنده این نظام، نقش مهم و کلیدی دارند، ادامه داد: رشادت ها و از جان گذشتگی های ایثارگران، رزمندگان و شهدای آن دوران به هیچ عنوان قابل فراموش شدن نیست.

وی با تأکید بر اینکه دفاع مقدس ایران اسلامی با معنویات همراه بود، افزود: رزمندگان در تثبیت انقلاب نقش مهم و عمده ای را ایفا کردند.

قنبری، تجلیل از 80 پیشکسوت دوران دفاع مقدس را نخستین برنامه این هفته در شهرستان برشمرد و خاطرنشان کرد: از امروز نصب کتیبه و تمثال مبارک شهدای هشت سال دفاع مقدس و انقلاب بر سر درب منازل آنها، با هدف معرفی این بزرگواران به نسل جدید و پاسداشت


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آغاز نصب کتیبه و تمثال شهدا بر سر درب منازل آنها در آستارا

آغاز نصب کتیبه و تمثال شهدا بر سر درب منازل آنها در آستارا