مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-21سياسي

قم باید در واکسیناسیون پیشتاز باشد


ما در حرم اهل بیت(ع) باید الگویی برای کشور باشیم و در این راستا مردم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هرچه سریع تر واکسن خود را دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از قم، آیت الله سید محمد سعیدی ظهر امروز در دیدار محمدرضا قدیر رییس دانشگاه علوم پزشکی قم که در سالن محراب حرم مطهر بانوی کرامت انجام شد، ضمن تشکر از فعالیت های صورت گرفته در بخش بهداشت و درمان گفت: در حرکتی که در راستای فرمایشات مقام معظم رهبری در خصوص واکسیناسیون انجام شد آثار مثبتی در کاهش روند بیماری و فوتی ها را شاهد بودیم که این روند باید با قوت تا ریشه کن شدن کامل این بیماری منحوس ادامه پیدا کند.

وی افزود: ما در حرم اهل بیت(ع) باید الگویی برای کشور باشیم و در این راستا مردم با توجه به سخنان رهبر معظم انقلاب و مراجع تقلید هرچه سریع تر واکسن خود را دریافت کنند.

امام جمعه قم گفت: سلامت نعمتی است که خداوند به انسان ها ارزانی کرده و نباید به واسطه تبلیغات نادرست عده ای به خطر بیافتد.

وی در پایان سخنان خود از فعالیت و زحمات تمام جهادگران وطلاب در کنار کادر درمان استان تقدیر و تشکر کرد.

سعیدی ضمن تبریک به مناسبت فرا رسیدن هفته دفاع مقدس گفت: مدافعان و رزمندگان کسانی بودند که در 8 سال دفاع مقدس از داشتن ابزار جنگی مقدماتی محروم بودند ولی با همراهی مرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قم باید در واکسیناسیون پیشتاز باشد

قم باید در واکسیناسیون پیشتاز باشد