مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:552021-09-21سياسي

تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان


کردستان مهد اصلی رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده است،کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سرزمین مجاهدت های خاموش است و با تمام توان در برابر دشمن متجاوز ایستاد و 23 هزار شهید انصار و مهاجر را تقدیم انقلاب کرده است امروز همزمان با سراسر .

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از سنندج، وقتی زمان ظلم و جور بود و خفقان همه جا را در برگرفته بود و در کردستان بدتر از همه جای دیگر تا وقتی که همه پای کار آمدند و انقلاب به پیروزی رسید.

وقتی که عده ای کردستان را به آشوب کشیدند و مردم را از زیر تیغ کینه خود رد کردند،  شجره طیبه انقلاب اسلامی هنوز تا دو ساله شدنش چند ماهی فاصله داشت که دست استکبار جهانی و ابرقدرت های شرق و غرب از آستین متجاوزی به نام صدام حسین بعثی بیرون آمد تا به خیال خامشان ریشه های این شجره طیبه را قطع کنند.

کردستان مهد اصلی رشادت های رزمندگان اسلام در جنگ تحمیلی بوده است،کردستان به تعبیر رهبر معظم انقلاب اسلامی سرزمین مجاهدت های خاموش است و با تمام توان در برابر دشمن متجاوز ایستاد.

 26 هجوم هوایی به شهرهای کردستان  کردستان به عنوان یکی از استان های هم مرز با کشور عراق در طول دوران هشت ساله جنگ تحمیلی چندین بار دستخوش حملات رژیم بعث شد و شهدای زیادی را تقدیم انقلاب کرد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان

تجلیل از 10 هزار پیشکسوت دفاع مقدس در کردستان