مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:352021-09-21سياسي

ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی کند


نماینده ولی فقیه در کهگیلویه و بویراحمد گفت: اگر ملتی روزی قهرمانانش را فراموش کرد آن روز، روز زمین خوردن آن ملت است و ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی کند.

- ، حجت الاسلام والمسلمین سید نصیر حسینی عصر سه شنبه در آیین تجلیل از پیشکسوتان جبهه و جنگ در استان افزود: هشت سال دفاع مقدس، بخش همیشه جاوید و مؤثرترین قسمت از تاریخ ایران اسلامی است.

وی بیان داشت: اگر جانفشانی های قهرمانان ملی، شیر مردان و شیر زنان بی ادعا نبود امروز سرزمینی به اسم ایران نیز وجود نداشت.

حجت الاسلام حسینی با بیان اینکه تکریم یادگاران جبهه و جنگ، وظیفه هر ایرانی است، گفت: دفاع مقدس دوران پرافتخاری برای کشور بوده و بر همه ما لازم و واجب است، این ایام را گرامی بداریم.

وی افزود: ملت ما هیچگاه یاد و خاطره شهدا و رزمندگان مان را فراموش نخواهند کرد.

امام جمعه یاسوج با بیان اینکه پیروزی انقلاب اسلامی در ایران به حقارت های حکومت طاغوت پایان داد و ملت ایران و جهان اسلام را از ستم رهایی بخشید، افزود: امام خمینی با این قیام ملت ایران، دین اسلام و ملت های زیر ستم را نجات داد.

وی تصریح کرد: نظام اسلامی ایران به فریاد همه ملت های مظلوم جهان می شتابد و دشمنان در برابر پیروی انقلاب، ساکن ننشستند و دست به توطئه های خطرناک زدند و تحریم ها و جنگ هشت ساله همه به خاطر


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی کند

ملت ایران هرگز قهرمانانش را فراموش نمی کند