مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-21سياسي

11 کتاب تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس رونمایی می شود


مدیر مطالعات تاریخ شفاهی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، از انتشار 11 عنوان اثر در این حوزه خبر داد و گفت: با اهتمامی که فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس داشته اند و همچنین با تلاش همکاران ما در مدیریت مطالعات تاریخ شفاهی، - مدیر مطالعات تاریخ شفاهی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس، از انتشار 11 عنوان اثر در این حوزه خبر داد و گفت: با اهتمامی که فرماندهان سپاه در دوران دفاع مقدس داشته اند و همچنین با تلاش همکاران ما در مدیریت مطالعات تاریخ شفاهی، 11 اثر آماده چاپ و رونمایی در مراسم یادها و نام ها شده است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،دکتر علیرضا موحد علوی،افزود: این آثار در قالب گفتگوهایی است که مجریان با فرماندهان دفاع مقدس داشته اند و هر یک با موضوع ویژه ای به اقدامات در آن حوزه می پردازند.

در ادامه مدیر مطالعات تاریخ شفاهی مرکز اسناد و تحقیقات دفاع مقدس به معرفی این آثار جدید پرداخت و گفت: در مراسم یادها و نام ها مجلدات چهارم، پنجم و ششم تاریخ شفاهی سرلشکر دکتر محسن رضایی از جمله آثاری است که قرار است رونمایی شوند.

مجری این کتاب ها مرحوم حسین اردستانی است.

وی افزود: جلد چهارم تاریخ شفاهی سرلشکر دکتر محسن رضایی با عنوان عملیات های دوره آزادسازی: نصر (هویزه) تا طریق القدس شامل گفتگوهای جلسات پنجاه و سوم تا شصت و پنجم، جلد پنجم با عنوان عم


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

11 کتاب تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس رونمایی می شود

11 کتاب تاریخ شفاهی فرماندهان دفاع مقدس رونمایی می شود