مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 12:252021-09-21اقتصادي

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد


مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد با تاکید بر صرفه جویی و مدیریت مصرف برق در استان، از سیر صعودی بودن مصرف برق در این استان خبر داد.

- جمال معتمدی زاده در بازدید از پروژه های برق رسانی در شهرستان مارگون، افزود: متاسفانه مصرف برق در استان کهگیلویه و بویراحمد همچنان یک روند صعودی بوده و اکنون شاهد افزایش 2 درصدی مصرف برق در این استان هستیم.

وی میزان مصرف برق را در استان کهگیلویه و بویراحمد 365 مگاوات عنوان و اظهار کرد: شهرستان گچساران با 141 مگاوات بیشترین مصرف و شهرستان چُرام با 20 مگاوات کمترین میزان مصرف برق را به خود اختصاص داده اند.

مدیرعامل شرکت توزیع نیروی برق استان کهگیلویه و بویراحمد، پیک مصرف برق شبانه در این استان را 351 مگاوات ذکر و خاطرنشان کرد: مصرف برق در شهرستان گرمسیری بهمیی با 27 مگاوات و چهار درصد رشد نسبت به سایر شهرستان های گرمسیری در این استان بالاترین میزان رشد مصرف را نشان می دهد.

معتمدی زاده با تاکید بر اینکه نگران تامین برق مراکز بهداشتی و درمانی هستیم و از سویی آمار مرگ و میر کرونا در استان همچنان روزانه گزارش می شود، تصریح کرد: شرکت توزیع نیروی برق استان باید برق این مراکز را تامین تا کادر درمان و بیماران با مشکلی برخورد نکنند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد

مصرف برق در کهگیلویه و بویراحمد همچنان سیر صعودی دارد