مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:502021-09-21اقتصادي

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 145 میلیارد دلاری در صنعت نفت


وزیر نفت از برنامه ریزی برای جذب 145 میلیارد دلار در صنعت نفت بین چهار تا هشت سال آینده خبر داد و گفت: دولت سیزدهم عزمش را برای گسترش همکاری با شرکت های چینی جزم کرده است.

- به نقل از وزارت نفت، جواد اوجی در دیدار با ژونگ گویدونگ، رییس دفتر سینوپک در تهران به سابقه آشنایی با این شرکت اشاره کرد و با بیان اینکه با توانمندی سینوپک در اجرای پروژه های بالادست و پایین دست آشنا هستم، اظهار کرد: هفته گذشته در بازدیدی که از مناطق عملیاتی استان خوزستان داشتم از میدان یادآوران که فاز نخست آن را این شرکت توسعه داده دیدن کردم و در جریان جزییات توسعه فاز نخست این میدان قرار گرفتم.

وی بر اهمیت تکمیل توسعه میدان یادآوران به عنوان میدان مشترک میان ایران و عراق تأکید کرد و گفت: خوشبختانه شرکت سینوپک آشنایی کاملی با ایران و میدان های نفت و گاز آن دارد و در فاز نخست توسعه میدان یادآوران نیز حضور داشته است.

وزیر نفت با بیان اینکه دولت سیزدهم آماده همکاری همه جانبه با شرکت های چینی برای توسعه پروژه های صنعت نفت در بخش بالادست و پایین دست است، تصریح کرد: انتظار داریم در دولت سیزدهم مشارکت ها و توافق های زیاد میان ایران و چین شکل بگیرد.

اوجی افزود: این دولت عزمش را برای گسترش همکاری همه جانبه با شرکت های چینی جزم کرده است و امیدواریم شاهد مشارکت ش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 145 میلیارد دلاری در صنعت نفت

برنامه ریزی برای سرمایه گذاری 145 میلیارد دلاری در صنعت نفت