مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-21سياسي

تشریح برنامه های رادیو سلامت برای هفته دفاع مقدس


صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت درباره ویژه برنامه های دفاع مقدس توضیحاتی ارائه کرد.

- به نقل از روابط عمومی رادیو سلامت، صدیقه اعتمادسعید مدیر رادیو سلامت درباره ویژه برنامه های هفته دفاع مقدس گفت: جنگ در فرهنگ ها و در میان همه ملت ها امری ناپسند و مذموم است، اما جنگی که در کشور ما بین سال های 58 تا 66 اتفاق افتاد جنگ نبود، دفاع بود و دفاعی متفاوت.

هشت سال دفاع مقدس، تنها دفاع از آب و خاک و مرزهای فیزیکی کشور نبود بلکه مساله حفاظت از تمام ارزش ها و باورهای ملتی بود که تصمیم گرفته بودند طور دیگری زندگی کنند، در واقع هشت سال دفاع مقدس به نوعی تقابل اندیشه ها، فرهنگ ها و نظام فکری استقلال در برابر نظام سلطه بود و همین ویژگی هاست که موضوع را متفاوت می کند و این برای پاسداشت سال ها و ارزش های دفاع مقدس الزام آور است.

وی ادامه داد: در سال های دفاع مقدس علی رغم صدمات و لطمات زیادی که به کشور وارد شد اعم از جانی و مالی و اقتصادی، موفقیت های بسیاری هم حاصل شد.

در بخش های فنی مهندسی، صنایع دفاعی، پزشکی، ایمونولوژی و خیلی از موضوعات دیگر، نخبگان با تکیه بر توانایی هایشان دستاوردهای بزرگی کسب کردند.

به عنوان مثال در حوزه سلامت و پزشکی، امروز ایران در بحث مقابله و درمان مصدومیت با سلاح های شیمیایی جزو اولین ها و بهترین است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تشریح برنامه های رادیو سلامت برای هفته دفاع مقدس

تشریح برنامه های رادیو سلامت برای هفته دفاع مقدس