مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:152021-09-21اجتماعي

آیین نامه جدید اجرایی مدارس راهبردی برای شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی


معاون سواد آموزی قم «آیین نامه جدید اجرایی مدارس» را ظرفیت راهبردی برای شتاب بخشی به فعالیت ها و طرح های سوادآموزی خواند.

- ایسنا/قم معاون سواد آموزی قم آیین نامه جدید اجرایی مدارس را ظرفیت راهبردی برای شتاب بخشی به فعالیت ها و طرح های سوادآموزی خواند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا محمد رضا قاسمی نیا با بیان اینکه باتوجه به سند تحول بنیادین آموزش و پرورش مدرسه کانون فرهنگی آموزشی و اجتماعی محله تعیین شده و تصریح به سوادآموزی و آموزش بزرگسالان درآیین نامه اجرایی مدارس برهمین اساس قرارگرفته اظهار کرد: در شرح وظایف مدیر مدرسه توجه به اصل برنامه ریزی از اهم ماموریت ها شمرده اند که برنامه ریزی و زمینه سازی برای اجرای برنامه های سوادآموزی مدرسه محور با استفاده از تمام ظرفیت های موجود درشناسایی، جذب و آموزش اولیای بی سواد و کم سواد جامعه محلی از محورهای برنامه ریزی مدیر مدرسه می باشد.

وی خاطر نشان کرد: جلب مشارکت و همکاری معلمان در آموزش بی سوادان و کم سوادان از وظایف و اختیارات شورای مدرسه درنظرگرفته شده است.

معاون سواد آموزی قم بیان کرد: پیگیری و انجام فعالیت ها و طرح های سوادآموزی با محوریت مدارس می تواند در نظارت و کیفیت آموزشی و ارتقا و رشد باسوادی استان و خانواده ها نقش موثری ایفاکند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آیین نامه جدید اجرایی مدارس راهبردی برای شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی

آیین نامه جدید اجرایی مدارس راهبردی برای شتاب بخشی به فعالیت های سواد آموزی