مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:052021-09-21سياسي

گنجینه های دفاع مقدس تربیت کننده نسل ها است


فرمانده سپاه کربلا با تاکید برانتقال معارف و مفاهیم دفاع مقدس گفت: بهره گیری از گنجینه های دفاع مقدس با تکنولوژی روز می تواند تربیت کننده نسل جدید باشد.

- ، سردار سیاوش مسلمی عصر سه شنبه در نشست با خبرنگاران با گرامیداشت هفته دفاع مقدس و تقارن آن بااربعین حسینی، این هفته را یادآور مجادهدت ها و ایثارگری های شهدا دانست و گفت: دفاع مقدس گنجینه و معادن بی پایانی هستند و هرچه از این گنجینه برداشت کنیم، تضمین کننده ماندگاری و بقای انقلاب است.

وی ادامه داد: آنچه از این گنجینه معارف و باارزش دفاع مقدس برداشت می شود، اعتلای ارزش های دینی است زیرا جنس شهدا، جنس و روح خدایی بوده است و باید روحیه امیدآفرینی را مبتنی بر اعتقادات دینی بنا کنیم، تضمین کننده آینده انقلاب اسلامی است.

وی گفت: امروز دشمن همه توان و ابزارها را معطوف به نسل سوم و چهارم انقلاب کرده است و برداشت از معادن بی نظیر دفاع مقدس با تکنولوژی های روز می تواند تربیت کننده نسل جدید باشد.

سردار مسلمی یادآور شد: با انتقال مفاهیم و معارف دفاع مقدس و احیای روحیه ایثارگری و شهادت طلبی در جوانان می توان برای اعتلای ارزش ها گام برداشت و زیرا امروز دشمن تلاش می کند با جنگ نرم، نسل جوان را تهدید کند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

گنجینه های دفاع مقدس تربیت کننده نسل ها است

گنجینه های دفاع مقدس تربیت کننده نسل ها است