مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 11:002021-09-21اجتماعي

رکود در بازار مهرماه، زیر سایه آموزش مجازی


در دو سال گذشته تمام مدارس ما بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از آموزش غیرحضوری استفاده کرده اند؛ این در حالی است که طی سال های متمادی، - نائب رییس اتاق اصناف ایران گفت: در دو سال گذشته تمام مدارس ما بر اساس مصوبه ستاد ملی کرونا از آموزش غیرحضوری استفاده کرده اند؛ این در حالی است که طی سال های متمادی، بازگشایی مدارس در مهر ماه، بازار ویژه ای را برای تامین ملزومات آموزشی دانش آموزان فراهم کرده بود و حالا با شیوع بیماری کرونا، هم اکنون دومین سال است که این بازار از دست رفته است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، به نقل از اتاق اصناف ایران، مجتبی صفایی اظهار کرد: با برگزاری مدارس مجازی بازار مهر، تحت تاثیر قرار گرفته است.

این بازار مربوط به نوشت افزار، کیف و کفش مدرسه و روپوش مدارس است.

وی افزود: این ها تنها محصولات نهایی را نشان می دهد و وقتی مثلا از تولید روپوش مدارس صحبت می کنیم در واقع از تامین دکمه و نخ تا کارگاه های خیاطی را مد نظر داریم.

در همین کارگاه های خیاطی و تولید روپوش مدارس، بانوان زیادی که خود سرپرست خانوار یا بدسرپرست هستند، با عناوین مختلف در کارگاه های خیاطی فعالیت می کردند که با مجازی شدن مدارس، این درآمد هرچند فصلی و اندک را از دست دادند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

رکود در بازار مهرماه، زیر سایه آموزش مجازی

رکود در بازار مهرماه، زیر سایه آموزش مجازی