مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:502021-09-21سياسي

امروز به الگوها و رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم


امام جمعه اسدآباد هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای مرور هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیاز به الگو، شعارها و رفتارهای دوران دفاع مقدس داریم ، - ایسنا/همدان امام جمعه اسدآباد هفته دفاع مقدس را بهترین فرصت برای مرور هشت سال دفاع مقدس دانست و گفت: امروز نیاز به الگو، شعارها و رفتارهای دوران دفاع مقدس داریم ، چرا که امروز هم همان راه است.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا،حجت الاسلام والمسلمین سید موسی حسینی مجد سه شنبه 30 شهریور، در مراسم تجلیل و آیین نکوداشت از پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت و دیدار خانواده معظم شهدا، مسئولین شهرستانی و پیشکسوتان عرصه جهاد و مقاومت، اظهار کرد: رزمندگان اسلام پرچمداران شعار اربعین و دست پرورده زیارت عاشورا و مجالس اهل بیت بوده و جانانه برای انقلاب و مردم سوختند .

وی با بیان اینکه دوران دفاع مقدس سرچشمه ای از برکات برای انقلاب ما بود، تصریح کرد: رزمندگان اسلام قهرمان مردم و سرباز ولایت مدار امام راحل و شاگردان یک مکتب بودند.

آن روز نه بحث نان و نوا و نه بحث خودخواهی، جاه طلبی و ظواهر دنیوی و طلب جایگاه و قدرت نمایی ها بود.

وی گفت: امام راحل 11 سال پرچمداری نظام را به دست داشتند و آن دوران دوران داعشی ها و فتنه ها نبود اما در این دوران که خلف صالح و جانشین به حق ایشان مقام معظم رهبری طی سی سال پرچم ولایت را ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امروز به الگوها و رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم

امروز به الگوها و رفتارهای دوران دفاع مقدس نیاز داریم