مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:402021-09-21سياسي

آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست


ظرفیت تزریق واکسن در نهاوند 4500 دُز در روز است اما در حال حاضر آمار جمعیت واکسینه شده در این شهرستان مطلوب نیست.

- ایسنا/همدان فرماندار نهاوند گفت: ظرفیت تزریق واکسن در نهاوند 4500 دُز در روز است اما در حال حاضر آمار جمعیت واکسینه شده در این شهرستان مطلوب نیست.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مراد ناصری سه شنبه 30 شهریور در جلسه ستاد مقابله با کرونای شهرستان نهاوند، اظهار کرد: آمار جمعیت واکسینه شده در شهرستان نهاوند مطلوب نیست و نیاز است با استفاده از تمام ظرفیت مشارکت ها بیشتر و این آمار به حد مطلوب برسد.

وی تصریح کرد: در حال حاضر ظرفیت ترزیق چهارهزار و 500 دُز واکسن در روز را داریم اما متأسفانه 40 درصد این ظرفیت خالی است و از آن استفاده نمی کنیم.

ناصری با بیان اینکه باید ظرفیت تزریق در شهرستان تکمیل شود، افزود: وقتی ظرفیت تزریق روزانه چهارهزار و 500 دُز را داریم باید به این عدد برسیم وگرنه این ضعف ما و مدیران شهرستان را نشان می دهد.

وی با اشاره به اینکه برخی از ادارات شهرستان در واکسینه کردن جامعه آماری خود موفق نبوده اند، ادامه داد: جامعه هدف کمیته امداد و بهزیستی شهرستان که از آسیب پذیرترین و ضعیف ترین قشر جامعه هستند به حد مطلوب واکسینه نشده اند و این ادارات شهرستان حتی اگر شده باید از تیم سیار برای واکسینه کردن جامعه هدف خود که حدود 9 هزارن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست

آمار جمعیت واکسینه شده در نهاوند مطلوب نیست