مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:352021-09-21سياسي

دیدار نماینده مردم چابهار در مجلس با رییس بنیاد مستضعفان


نماینده مردم چابهار در مجلس در دیداری با رییس سازمان مستضعفان، پیشرفت پروژه های این سازمان پس از سفر سال گذشته پرویز فتاح به سیستان و بلوچستان را بررسی کردند.

- نماینده مردم چابهار در مجلس در دیداری با رییس سازمان مستضعفان، پیشرفت پروژه های این سازمان پس از سفر سال گذشته پرویز فتاح به سیستان و بلوچستان را بررسی کردند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، معین الدین سعیدی در این دیدار ضمن گفت وگو در خصوص پروژه های شهرستان قصرقند، به تکمیل و بهسازی شبکه توزیع برق 150 روستا در بخش مرکزی و پلان شهرستان چابهار تاکید کرد.

معین الدین سعیدی افزود: بنیاد مستضعفان، بعد از سفر سال گذشته پرویز فتاح، علاوه بر شروع پروژه های شهرستان قصرقند، در حوزه حاشیه نشینی شهر چابهار نیز ورود کرده و جلسه امروز در راستای شرح پروژه و پیشرفت پروژه ها بود.

نماینده مردم چابهار از پیشرفت 70 درصدی پروژه برق رسانی به محله مرادآباد غربی و تحویل کلیه لوازم و ملزومات ترانسفورماتور به اداره برق و پروژه خرید ماشین آلات مکانیزه حمل زباله خبر داد.

به گفته نماینده مردم چابهار تحویل سه دستگاه شیلر شش تن به شهرداری چابهار و پروژه آبرسانی به حاشیه شهر چابهار تحویل سه دستگاه خودرو و تانکر آبرسانی به آبفا و سپاه چابهار نیز بخش دیگری از این پیشرفت ها بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دیدار نماینده مردم چابهار در مجلس با رییس بنیاد مستضعفان

دیدار نماینده مردم چابهار در مجلس با رییس بنیاد مستضعفان