مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:252021-09-21اقتصادي

کمک 55 میلیون تومانی بلاعوض برای بازسازی واحدهای خسارت دیده قوچان


مدیرکل بنیاد مسکن خراسان رضوی گفت: برای واحدهای زلزله زده قوچان 130 میلیون تومان تسهیلات و 55 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

- به گزارش، سید رضا موسوی نیا پیش از ظهر سه شنبه در حاشیه بازدید معاون بازسازی و مسکن روستایی بنیاد مسکن انقلاب اسلامی از مناطق روستایی زلزله زده قوچان، با اشاره به خسارت های وارد شده به این مناطق، اظهار کرد: برای واحدهای زلزله زده قوچان 130 میلیون تومان تسهیلات و 55 میلیون تومان کمک بلاعوض در نظر گرفته شده است.

وی ادامه داد: کمک 55 میلیون تومان بلاعوض برای صاحبان واحدهای آسیب دیده از زلزله قوچان در قالب های اسکان موقت، کمک به اسکان دائم و معیشت در نظر گرفته شده است.

مدیرکل بنیاد مسکن انقلاب اسلامی خراسان رضوی بیان کرد: تاکنون برآورد ریالی دقیقی از واحدهای آسیب دیده در مناطق زلزله زده قوچان انجام نشده است اما گروه های آمارگیری مشغول ارزیابی این مناطق هستند که جمع بندی نهایی تا پایان هفته ارائه می شود.

وی به اعطای تسهیلات برای واحدهای مسکونی روستایی خراسان رضوی اشاره کرد و گفت: برای واحدهای مسکونی روستایی خراسان رضوی نیز 100 میلیون تومان وام قرض الحسنه با کارمزد پنج درصد و بازپرداخت 20 ساله اعطا می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

کمک 55 میلیون تومانی بلاعوض برای بازسازی واحدهای خسارت دیده قوچان

کمک 55 میلیون تومانی بلاعوض برای بازسازی واحدهای خسارت دیده قوچان