مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 10:202021-09-21سياسي

برگزاری 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه ثارالله شیراز


فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 400 برنامه به همت بسیجیان این ناحیه برگزار خواهد شد.

- ایسنا/فارس فرمانده سپاه ثارالله(ع) شیراز اعلام کرد که به مناسبت هفته دفاع مقدس بیش از 400 برنامه به همت بسیجیان این ناحیه برگزار خواهد شد.

محمدبهادر علی پور سه شنبه 30 شهریور در جمع خبرنگاران ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس به تشریح برنامه های این هفته در سپاه ثارالله شیراز پرداخت و گفت: بیش از 400 برنامه با بیش از 80 برنامه شاخص در این ایام توسط این ناحیه برگزار می شود که رزمایش کمک مومنانه، سرآمد همه آنهاست.

او با اشاره به اینکه 4 هزار بسته معیشتی و لوازم التحریر در این هفته میان نیازمندان توزیع می شود، برگزاری مراسم لاله های آسمانی که یادواره شهداست، در مناطق مختلف حوزه استحفاظی این ناحیه از سپاه را یادآور و متذکر شد: طی برنامه دیدار با مدافعان سلامت، از کادر درمان بیمارستان شهید فقیهی شیراز قدردانی می شود.

دیدار با جانبازان اعصاب و روان در بیمارستان جنت شیراز، برپایی ایستگاه سلامت در موکب های اربعین، خدمات رسانی به همشهریان، نذر خون، غبارروبی مزار مطهر شهدا، دیدار با خانواده های شهدا با رعایت پروتکل های بهداشتی، شبی با شهدا، یادواره شهدای خان زنیان به صورت مشترک با حوزه دانش آموزی، برپایی موکب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برگزاری 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه ثارالله شیراز

برگزاری 400 برنامه به مناسبت هفته دفاع مقدس توسط سپاه ثارالله شیراز