مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-21سياسي

مراسم اربعین در فضای باز امامزادگان اصفهان برگزار می شود


مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: مراسم اربعین امامزادگان در فضای باز امامزادگان استان اصفهان و با رعایت پروتکل های بهداشتی برگزار می شود.

- ، حجت الاسلام محمدحسین بلک با اشاره به فرار رسیدن ایام اربعین حسینی (ع) و تسلیت این ایام اظهار داشت: از خداوند منان توفیق خدمت بیشتر به برنامه های با شکوه این ایام را خواستاریم و امید است مورد قبول حق تعالی واقع گردد.

وی با بیان اینکه اربعین نقطه اتصال نهضت امام حسین (ع) به پهنه عالم و مقطع گذر از محدودیت تاریخ و جغرافیا است، تصریح کرد: رمز جاودانه قیام حسین (ع) در اربعین نهفته است.

مدیرکل اوقاف و امور خیریه استان اصفهان گفت: اربعین واقعه ای فراتر از حضور و صرف زیارت شهدا است، آن روز زینب کبری (س) و امام زین العابدین (ع) و باقیماندگان از قافله شهدا کربلا آمدند تا ماندگاری نهضت را به عالمیان اعلام نمایند تا بالندگی و کمال این حرکت الهی را به ثبات رسانند.

وی تصریح کرد: از این رو زیارت اربعین نشانه بارز از ایمان مردان راستین شمرده شده، حماسه حرکت غیر قابل توصیف میلیون ها عاشقی که با پای دل و از عمق جان به زیارت مولای خویش گام بر می داشته و می دارند گواه آن کمال یافتگی است و نشان از جریان دائمی حرارت و عشق حسینی است؛ حال که به دلیل محدودیت های ناخواسته مسیر پیمودن راه با پای پیاده می


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مراسم اربعین در فضای باز امامزادگان اصفهان برگزار می شود

مراسم اربعین در فضای باز امامزادگان اصفهان برگزار می شود