مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:452021-09-21سياسي

اجرای 50 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نکا


فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس این شهرستان خبر داد و گفت: این برنامه ها در طول هفته دفاع مقدس اجرایی و تلاش داریم تا در تبیین این فرهنگ در بین نسل جدید تلاش شود.

- علی نجفی در گفت وگو با خبرنگار خبرگزاری فارس در نکا اظهار کرد: هر عمل و فعلی که بوی خدایی داشته باشد، در دین ما مقدس است و دفاع مقدس هم به واسطه خدایی بودن فعل رزمندگان ما مقدس شده است.

وی افزود: هر نیتی که خدایی باشد و در آن خدا دیده شود تقدس دارد و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس ما همه کارها و اعمالشان رنگ خدایی، توکل و ایمان داشت و ادبیات ایمانی و قرآنی و ولایتمداری رزمندگان ما موجب مقدس شدن دفاع مقدس شد.

فرمانده ناحیه مقاومت خود آورده است: اگر اسماعیل را فراموش کردید؛ ایراد ندارد؛ راه اسماعیل که راه امام حسین(ع) است را فراموش نکنید.

وی بیان کرد: نگاه شهدا و رزمندگان 8 سال دفاع مقدس، نگاه عاشورایی، امام حسینی و ایمانی بود و همین ادبیات قرآنی و ایمانی دفاع مقدس را مقدس کرد.

فرمانده ناحیه مقاومت بسیج نکا با اشاره به شعار هفته دفاع مقدس امسال ما مقتدریم از اجرای بیش از 50 عنوان برنامه در هفته دفاع مقدس نکا خبر داد و افزود: این برنامه ها در طول هفته مقدس اجرایی و تلاش داریم تا در تبیین این فرهنگ در بین نسل جدید تلاش شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اجرای 50 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نکا

اجرای 50 عنوان برنامه طی هفته دفاع مقدس در نکا