مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:302021-09-21سياسي

اقتدار کنونی ایران مرهون رشادت شهدا و ایثارگران است


فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان گفت: ایمان راسخ رزمندگان و رهبری های عالمانه امام خمینی(ره) موجب پیروزی در هشت سال دفاع مقدس شد و این مهم اقتدار کنونی کشورمان را رقم زده است.

- ، سردار سید صادق حسینی روز سه شنبه در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس کردستان اظهار کرد: تقارن اربعین حسینی با هفته دفاع مقدس یادآور الگو گیری رزمندگان اسلام در دوران دفاع مقدس از کربلای حسینی است چرا که شور حسینی باعث پیروزی رزمندگان در دفاع مقدس شد.

وی افزود: ایامی را گرامی می داریم و از عزیزانی تجلیل می کنیم که برگ زرینی را در تاریخ ایران اسلامی در جنگی نابرابر رقم زده اند.

فرمانده سپاه بیت المقدس کردستان تصریح کرد: اگر دفاع مقدس را تحلیل کنیم می شود در دو قاب دهه شصت، ایران و دفاع مقدس و 30 سال بعد در چهل ساله انقلاب اسلامی، ایرانی قدرتمند و تأثیرگذار را ترسیم کرد.

سردار حسینی افزود: در زمانی که در کشور ایران تازه انقلاب شده بود و حکومت جدید به دنبال رفع مشکلات مردمی بود، دشمن خیال می کرد از این موقعیت می تواند سو استفاده کند و کشور را تجزیه کند لذا با هدف تجزیه ایران به مرزهای غربیمان حمله ور شد.

وی خاطرنشان کرد: دشمن خود را برای یک جنگ هفت روزه آماده کرده بود و همه پیش بینی ها را برای پیروزی خود در نظر گرفته بود اما قدرت ایمان و معنویت رزمندگا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اقتدار کنونی ایران مرهون رشادت شهدا و ایثارگران است

اقتدار کنونی ایران مرهون رشادت شهدا و ایثارگران است