مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:202021-09-21سياسي

اخلاص رزمندگان در دفاع مقدس به مسلمانان عزت بخشید


نماینده ولی فقیه در گیلان، بر ترسیم و به تصویر کشاندن حوادث نورانی دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اخلاص رزمندگان در دفاع مقدس به مسلمانان و پیروان ادیان ابراهیمی عزت بخشید.

- ایسنا/گیلان نماینده ولی فقیه در گیلان، بر ترسیم و به تصویر کشاندن حوادث نورانی دفاع مقدس تاکید کرد و گفت: اخلاص رزمندگان در دفاع مقدس به مسلمانان و پیروان ادیان ابراهیمی عزت بخشید.

آیت الله رسول فلاحتی در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت استان گیلان که همزمان با آیین تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت کشور برگزار شد، اظهار کرد: مقاومت هشت ساله ملت ایران در دفاع مقدس موجب عزت دنیای اسلام و ملت های مسلمان شد.

وی مقاومت ملت ایران در دوران دفاع مقدس را سبب سرافرازی در دنیا عنوان کرد و افزود: دفاع مقدس سبب افتخار ایستادگی مسلمانان در مقابل قدرت های سلطه گر شده است.

امام جمعه رشت با بیان اینکه وقوع انقلاب اسلامی سبب افتخار تمام ادیان الهی مبنی بر اینکه دین می تواند صحنه گردان جامعه باشد شده است، تصریح کرد: انقلاب اسلامی سبب برکت و نورانیت برای انسان شد و بر این اساس ادیان الهی اعتراف دارند که انقلاب اسلامی موجب رخ نمایی دین در عرصه جامعه شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اخلاص رزمندگان در دفاع مقدس به مسلمانان عزت بخشید

اخلاص رزمندگان در دفاع مقدس به مسلمانان عزت بخشید