مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 09:152021-09-21اقتصادي

اتاق بازرگانی: تورم خطرناک شده است


مهم ترین موضوع امروز باید کاهش سرعت افزایش پایه پولی و مقابله با تورم باشد، زیرا اگر روند فعلی ادامه پیدا کند، ما نگران رشد شدید تورم و افزایش قیمت تمامی کالاها هستیم.

- رییس اتاق بازرگانی تهران می گوید اصلاح نظام پرداخت یارانه و در اولویت قرار دادن مهار تورم باید به عنوان اولویت های دولت در دستور کار قرار گیرد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، مسعود خوانساری در نشست هیئت نمایندگان اتاق بازرگانی تهران اظهار کرد: یکی از اصلی ترین مسائلی که جامعه و اقتصاد ایران در ماه های گذشته با آن درگیر بوده و هستند موضوع شیوع ویروس کروناست.

خوشبختانه در هفته های گذشته روند واردات و تزریق واکسن سرعت گرفته اما ای کاش برخی تصمیم ها زودتر گرفته می شد تا شاهد درگذشت تعدادی زیادی از هموطنان نبودیم.

وی با بیان اینکه با سرعت گرفتن واکسیناسیون تعداد زیادی از شهرهای کشور از وضعیت قرمز خارج شده اند، بیان کرد: امیدواریم با تداوم این روند، ریسک ابتلا به کرونا کاهش یابد و اقتصاد ایران نیز مانند بسیاری از دیگر کشورها از اثرات کرونا خلاص شود.

رییس اتاق بازرگانی تهران با اشاره به روند جهانی اقتصاد پس از واکسیناسیون توضیح داد: براوردهای سازمان ملل نشان می دهد که در فصل اول سال 2021، رشد صنعتی 12 درصد و در فصل دوم بیش از 18 درصد بوده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

اتاق بازرگانی: تورم خطرناک شده است

اتاق بازرگانی: تورم خطرناک شده است