مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:552021-09-21سياسي

مسئولان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس را در خود تقویت کنند


نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان روحیه جهادی و معنوی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را در خود تقویت کنند.

- ایسنا/یزد نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه یزد گفت: مسئولان روحیه جهادی و معنوی که در دوران دفاع مقدس وجود داشت را در خود تقویت کنند.

آیت الله محمدرضا ناصری امروز در مراسم تجلیل از پیشکسوتان دفاع مقدس ضمن تجلیل از مقام شامخ شهدای دفاع مقدس، رزمندگان، جانبازان و آزادگان، اظهار کرد: ایثارگران در دوران دفاع مقدس همه زندگی خود را برای اسلام، کشور، امام و مردم خود وقف کردند و حتی از جان خود دریغ نکردند و هنوز هم در صف مقاومت هستند.

وی عنوان کرد: یادآوری آن حرکات ارزشمند و جهادی ضروری است و این ایثارگری ها و سلحشوری ها باید توسط یادگاران دفاع مقدس برای نسل امروز بازگو شود و معنویت های آن دوران را برای نسل امروز و آینده ترسیم کنند.

ناصری تاکید کرد: آموزش و پرورش و دستگاه های تبلیغی ما باید در سراسر کشور، برعکس خواسته های دشمن که می خواهد آن دوران به فراموشی سپرده شود و حرفی از دفاع مقدس و مسائل آن مطرح نشود، روی این مسائل کار کند.

امام جمعه یزد بیان کرد: دوران دفاع مقدس سراسر درس فداکاری، عزت، غیرت، افتادگی، وفاداری و سلحشوری و زنده کردن حقایق در دنیاست و نسل امروز و آینده ما باید این موارد را بدان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

مسئولان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس را در خود تقویت کنند

مسئولان روحیه جهادی دوران دفاع مقدس را در خود تقویت کنند