مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:502021-09-21سياسي

آزادی 25 زندانی و اعطای تسهیلات قضایی به 63 نفر از زندانیان در شیراز


رییس کل دادگستری با حضور در زندان مرکزی شیراز زمینه آزادی 25 نفر از زندانیان مشمول مرخصی پایان حبس را فراهم و با اعطای تسهیلات قضایی اشتغال به کار 43 نفر از زندانیان و مرخصی موردی به 20 نفر از زندانیان موافقت کرد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از شیراز، حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه هدف از اِعمال مجازات زندان اصلاح مجرمان و بازگشت سالم آنان به جامعه است گفت: با دیدارهای مستمر از زندان ها و ملاقات قضات با زندانیان می توان آن دسته از زندانیانی که فرایند اصلاح آنان تکمیل شده و مطابق قانون ظرفیت استفاده از تسهیلات را دارند شناسایی و زمینه آزادی آنان را فراهم ساخت.

وی با تأکید بر اینکه قضات باید وضعیت زندانیان مالی و بلاتکلیف را در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: با ملاقات های چهره به چهره و بررسی پرونده های قضایی زندانیان توسط قضات بخش عمده ای از زندانیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات قانونی بهره مند شده و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.

نماینده عالی قوه قضاییه در استان فارس تصریح کرد: تأمین امنیت جامعه و برخورد قاطع با مجرمان جرائم مهم منافاتی با اعطای تسهیلات به مجرمان جرائم خرد و سبک ندارد و رعایت این سازکار تأکید شده از سوی ریاست معظم قوه قضاییه می تواند رأفت و عطوفت اسلامی را در زندان های کشور توسعه ب


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 25 زندانی و اعطای تسهیلات قضایی به 63 نفر از زندانیان در شیراز

آزادی 25 زندانی و اعطای تسهیلات قضایی به 63 نفر از زندانیان در شیراز