مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 08:252021-09-21سياسي

الگوی دفاع و مقاومت ایران اسلامی فراملی شد


دفاع، مقاومت و ایثار در دوران هشت سال دفاع مقدس رزمندگان و بسیجیان تعمیم یافت و به عنوان الگو و مدلی فراملی برای دیگر کشورها شد.

- ، عزیزالله شهبازی روز سه شنبه در آیین تجلیل از 15 هزار پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت استان البرز که در تالار شهیدان نژاد فلاح کرج به صورت متمرکز استانی برگزار شد، افزود: نوجوانی به نام شهید محمدحسین فهمیده از دل انقلاب بیرون آمد و مدلی را در دفاع مقدس ماندگار کرد که اکنون در دیگر کشورها تعمیم یافته است.

وی اظهار داشت: همچنین جوانی از روستاهای کرمان به نام قاسم سلیمانی در دوران دفاع مقدس داشتیم که در این دوران شجاعانه در عملیات های مختلف ایثارگری می کرد و پس از آن در هر نقطه ای از کشور نیاز به کمک بود بی هیچ ادعایی جانفشانی می کرد که باعث شده نامش تا ابد ماندگار بماند.

وی گفت: دشمن پس از گذر از یک گریزگاه تاریخی که به زعم خودش اسباب تحقیرش در قرارداد 1975 الجزایر بود، با شعارهای ساختارشکنانه نظام سلطه تلاش کرد که آرمان ها و اهداف انقلاب اسلامی را در نطفه خفه کند.

شهبازی افزود: در همین راستا کشورهای منطقه و همسایه و همچنین بسیاری دیگر از کشورها با هم متحد شدند که این مأموریت را به انجام برسانند ولی خداوند کمک کرد که با رهبری امام خمینی (ره) و وحدت کلمه یک انسجام ملی شکل بگیرد و صدامی که می خواست جنگ را 6


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

الگوی دفاع و مقاومت ایران اسلامی فراملی شد

الگوی دفاع و مقاومت ایران اسلامی فراملی شد