مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:552021-09-21سياسي

نتیجه هشت سال دفاع مقدس، عزت و سرافرازی است/ رونمایی از 6 عنوان کتاب دفاع مقدس


هرچند مقاومت و دفاع در هشت سال دفاع مقدس هزینه دارد اما نتیجه آن عزت، سرافرازی، سربلندی و ماندگاری است.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس در زنجان، آیت الله شیخ علی خاتمی ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم پیشکسوتان دفاع مقدس  با اشاره به اینکه ملت ایران با آغاز جنگ تحمیلی و نابرابر به منظور حفظ انقلاب، استقلال و کیان اسلامی وارد میدان شده و دفاع کردند، اظهار کرد: رزمندگان در این راه جان خود را فدا کردند.

امام جمعه زنجان با اشاره به اینکه در دوران هشت سال دفاع مقدس، اقشار مختلف مردم به میدان آمده و در مقابل دشمنان سینه سپر کردند، اضافه کرد: این موضوع موجب عزت، سربلندی کشور و ملت همیشه در صحنه ایران شد.

وی عنوان کرد: امروز نیز دفاع همچنان باقی است و اگر دست در دست یکدیگر و به صورت متحد در پشت سر امام حرکت کنیم  بازهم نصرت خداوند سبحان شامل حال خواهد شد.

خاتمی با اشاره به اینکه از همان روز آغازین جنگ هشت ساله، نیروهای مسلح کشورمان با تمام توان در صحنه نبرد حاضر شده و سینه های خود را در برابر هجمه ناجوانمردانه نظامیان رژیم بعث عراق و حامیان آنان سپر کردند، بیان کرد: مدافعان با نثار خون و جان خود از خانه و کاشانه، انقلاب و هویت و اعتقادات خود و ملت ایران دفاع کردند و ذلت و تسلیم را نپذیرفتند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

نتیجه هشت سال دفاع مقدس، عزت و سرافرازی است/ رونمایی از 6 عنوان کتاب دفاع مقدس

نتیجه هشت سال دفاع مقدس، عزت و سرافرازی است/ رونمایی از 6 عنوان کتاب دفاع مقدس