مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:452021-09-21سياسي

آخرین وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی/ تکمیل 35 یادمان شهدای گمنام


مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی با اشاره به آخرین وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس استان، گفت: تاکنون 240 هزار متر مکعب تسطیح شده و 6 هزار متر مربع زیربنا در 3 فاز مورد توجه قرار گرفته است که فاز اول ساخت امسال آغاز می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از بیرجند، سرهنگ پاسدار غلامرضا فلاحی پیش از ظهر امروز در آیین تجلیل و تکریم از پیشکسوتان دفاع مقدس و مقاومت در خراسان جنوبی، اظهار داشت: دشمن جنگ تحمیلی را آغاز کرد تا آن را مشاهده  کرد.

فلاحی با اشاره به اینکه یکی از برنامه های چهل و یکمین سالگرد دفاع مقدس تجلیل از یک میلیون رزمنده پیشکسوت است، گفت: در این راستا 6 هزار رزمنده دوران دفاع مقدس خراسان جنوبی در طول سال تجلیل می شوند.

وی اضافه کرد: تهیه 63 برنامه تلویزیونی و رادیویی، گفت وگو با جامعه ایثارگری، نواختن زنگ مقاومت، بیان خاطرات پیشکسوتان از شبکه شاد، برپایی سوگواره شهدای دفاع مقدس، جشنواره های شعر، غبارروبی مزار شهدا، دیدار با نماینده ولی فقیه در خراسان جنوبی بخشی از برنامه های هفته دفاع مقدس در استان است.

مدیرکل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس خراسان جنوبی عنوان کرد: امروز همزمان با سراسر کشور در اولین گام از 41 رزمنده پیشکسوت در مرکز استان و در شهرستان ها به نمایندگی از 6 هزار رزمنده تجلیل خواهد شد و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آخرین وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی/ تکمیل 35 یادمان شهدای گمنام

آخرین وضعیت مرکز فرهنگی دفاع مقدس خراسان جنوبی/ تکمیل 35 یادمان شهدای گمنام