مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:402021-09-21پزشكي

چهارمین جلسه هم اندیشی کمیته واکسن کرونا برگزار شد


چهارمین جلسه هم اندیشی کمیته واکسن با حضور وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی و اعضای کمیته صبح امروز در سالن همایش های وزارتی، برگزار شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، در این جلسه ضمن بررسی مصوبات نشست سوم کمیته و مجموعه اقدامات انجام شده در این بازه زمانی، به میزان بودجه تخصیص یافته برای خرید و واردات واکسن کرونا از منابع مختلف و مجموعه برنامه ریزی های انجام شده جهت تامین و توزیع مناسب واکسن در کشور هم اشاره شد.

براساس این گزارش، در چهارمین جلسه هم اندیشی کمیته واکسن درباره موضوعات متعددی همچون میزان واردات واکسن در روز و هفته های آینده و ادامه مذاکرات برای واردات، روند تولید و صدور مجوز مصرف اضطراری برای واکسن های داخلی، چگونگی سرعت واکسیناسیون در سراسر کشور، اثربخشی واکسن ها در گروه های سنی مختلف و در نهایت مجموعه برنامه ریزی های انجام شده برای توزیع مناسب واکسن های موجود، بحث و تبادل نظر شد.

گفتنی است، جلسه امروز با حضور دکتر بهرام عین اللهی وزیر بهداشت، درمان و آموزش پزشکی، دکتر علیرضا رییسی معاون بهداشت، دکتر سیدکامل تقوی نژاد معاون توسعه مدیریت، منابع وبرنامه ریزی، دکتر محمدرضا شانه ساز رییس سازمان غذا و دارو، دکتر محمدمهدی گویا رییس مرکز مدیریت بیماری های واگیر، مهندس محمد هاشمی، رییس مرکز روابط عمومی و اطلاع رسانی


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چهارمین جلسه هم اندیشی کمیته واکسن کرونا برگزار شد

چهارمین جلسه هم اندیشی کمیته واکسن کرونا برگزار شد