مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:352021-09-21سياسي

افتتاح پایگاه واکسیناسیون شبانه روزی در رشت


فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با اشاره به تزریق بیش از 30 دز واکسن در یک روز در رشت گفت: در هفته دفاع مقدس با همکاری دانشگاه علوم پزشکی و سپاه پاسداران پایگاه واکسیناسیون شبانه روزی در رشت افتتاح می شود که مردم می توانند به صورت 24 و در سه شیفت واکسن دریافت کنند.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، سرهنگ سید اکبر قاسمی پیش از ظهر امروز در جمع اصحاب رسانه در سالن جلسات سپاه ناحیه رشت با اشاره به توزیع 152 و ولایت توزیع شد.

وی با بیان اینکه حمایت های دیگری نیز توسط مجموعه سپاه و بسیج از بیمارستان ها انجام گرفت، افزود: جایی که نیاز به میوه، شیر یا اقلام دیگر بود سعی کردیم در کنار بیماران کرونایی باشیم.

فرمانده سپاه ناحیه مرکزی رشت با بیان اینکه در دهه ولایت و امامت از عید قربان تا غدیر مجموعه پایگاه های مقاومت بسیج 267 گوسفند را ذبح کردند، افزود: در این 6 ماه اخیر بیش از 170 پرس غذا در دهه محرم در قالب قرارگاه های محله پخت و در اختیار نیازمندان قرار گرفت.

قاسمی با اشاره به تحویل بیش از 92 هزار و 500 ماسک بین هیئات مذهبی بیان کرد: این ماسک ها برای برگزاری مراسمات محرم با رعایت پروتکل های بهداشتی در هیئات و همچنین بیش از 10 هزار قرص نان توسط خیرین، پاسگاه های مقاومت بسیج و امامان جماعت مساجد بین نیازمندان توزیع شد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

افتتاح پایگاه واکسیناسیون شبانه روزی در رشت

افتتاح پایگاه واکسیناسیون شبانه روزی در رشت