مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21اقتصادي

تخلف برخی شرکت ها در فروش بلیت پروازهای اربعین /تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان


مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: در این چند روزِ فروش بلیت پروازهای اربعین با تخلفاتی در این حوزه مواجه شده ایم که به شرکت های هواپیمایی ارجاع شد و در صدد این هستیم که پرونده قضایی برخی از این تخلفات را تکمیل کنیم.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار اقتصادی خبرگزاری فارس، حسن خوشخو امروز در ارتباط زنده اینترنتی درباره فروش بلیت پروازهای اربعین اظهار داشت: در تاریخ 24 شهریور امسال جلسه ای با شرکت های هواپیمایی برگزار کردیم و مقرر شد نرخ مصوبی برای پروازهای اربعین در نظر بگیریم که این به شرکت های هواپیمایی ابلاغ شد.

وی افزود: در مسیر هوایی تهران ـ نجف ـ تهران قیمت مصوب 5 میلیون تومان و در مسیر مشهد ـ نجف ـ مشهد 6 میلیون تومان قیمت بلیت تعیین شد که یکطرفه مشهد ـ نجف  4 میلیون تومان و سایر شهرها به نجف 3.

2 میلیون تومان تعیین شده است.

* تخلف فروش بلیت پروازهای اربعین توسط برخی شرکت های هواپیمایی مدیرکل دفتر نظارت بر فرودگاه ها، شرکت ها و موسسات هوانوردی سازمان هواپیمایی گفت: در زمینه فروش پروازهای اربعین یک سری تخلفات وجود داشته است، برخی از شرکت های هواپیمایی و ارائه کنندگان بلیت، تخلف داشته اند و به اجبار بلیت یک طرفه برای زوار صادر کرده اند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تخلف برخی شرکت ها در فروش بلیت پروازهای اربعین /تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان

تخلف برخی شرکت ها در فروش بلیت پروازهای اربعین /تشکیل پرونده قضایی برای متخلفان