مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21سياسي

فراهم شدن امکان پرداخت صدقه با استفاده از کد QR در زنجان


مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای توسعه روش های نوین در دریافت کمک های مردمی و صدقات امکان پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان زنجان فراهم شده است.

- ایسنا/زنجان مدیرکل کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان گفت: در راستای توسعه روش های نوین در دریافت کمک های مردمی و صدقات امکان پرداخت صدقه از طریق کد QR در استان زنجان فراهم شده است.

هدایت صفری ظهر امروز (30 شهریورماه) در جمع خبرنگاران، در رابطه با اقدامات انجام شده در حوزه مشارکت های مردمی، اظهار کرد: توسعه روش های نوین در جذب و جمع آوری کمک های مردمی از اولویت های اصلی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان در حوزه مشارکت های مردمی است.

وی در رابطه با افزایش میزان مشارکت خیرین به صورت غیرحضوری، افزود: با طراحی و اجرای روش های نوین و متنوع الکترونیکی، زمینه افزایش مشارکت غیرحضوری خیرین را در برنامه های اجرایی کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان فراهم می کنیم؛ بنابراین الکترونیکی کردن دریافت صدقات از برنامه های راهبردی و مهم این نهاد است.

این مسئول با بیان اینکه در حال حاضر بیش از 130 هزار مشترک طرح صدقات کمیته امداد امام خمینی (ره) استان زنجان داریم، تصریح کرد: در راستای سهولت در پرداخت و استفاده از روش های نوین برای همه مشترکان کد QR منحصر به فرد


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

فراهم شدن امکان پرداخت صدقه با استفاده از کد QR در زنجان

فراهم شدن امکان پرداخت صدقه با استفاده از کد QR در زنجان