مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21سياسي

جدی ترین گزینه ریاست صداوسیما کیست؟/ مرور برخی مواضع پیمان جبلی


از پیمان جبلی معاون فعلی برون مرزی صداوسیما، این روزها به عنوان جدی ترین گزینه ریاست بر سازمان یاد می شود؛ جبلی کیست و چه کارنامه ای تا به امروز در رسانه ملی داشته است؟ - خبرنگار مهر ، این روزها تغییرات مدیریتی صداوسیما به تیتر اصلی رسانه ها و روزنامه ها تبدیل شده است.

هنوز نه خبری به صورت رسمی اعلام شده است و نه تکذیب و پس از مدت ها شایعه و گمانه زنی درباره خداحافظی عبدالعلی علی عسکری با صداوسیما پس از پنج سال پر فراز و نشیب حالا جدی ترین گزینه ای که نامش در محافل رسمی و غیررسمی مطرح می شود پیمان جبلی است.

با ریاست جبلی بر صداوسیما، سکان مدیریت سازمان به یکی از معاونان شناخته شده صداوسیما می رسد که چند سالی است معاون برون مرزی صداوسیماست و در همین بخش از سازمان هم با چالش های مختلفی رو به رو بوده است.

در زیر مروری بر زندگی حرفه ای و شغلی جبلی داریم تا بهتر بتوانید گزینه جدید صداوسیما را بشناسید.

از تحصیل در دانشگاه امام صادق (ع) تا ورود به صداوسیما جبلی با حکم خود علی عسکری از 24 مرداد 1395 تا همین امروز در سمت معاون برون مرزی او، سکاندار هدایت سرویس های رادیویی و تلویزیونی بین المللی رسانه ملی بوده است.

او البته در همین زمان مشاغل دیگری از جمله تدریس در دانشگاه صداوسیما را هم بر عهده داشته است و البته طبق اطلاع رسانی برخی کان


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

جدی ترین گزینه ریاست صداوسیما کیست؟/ مرور برخی مواضع پیمان جبلی

جدی ترین گزینه ریاست صداوسیما کیست؟/ مرور برخی مواضع پیمان جبلی