مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:252021-09-21سياسي

تلاش ما این است با تمام توان از فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم


دادستان تهران در جریان بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی «شمس آباد» گفت: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت و کمک کند.

- دادستان تهران در جریان بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد گفت: تلاش ما بر این است که قوه قضاییه با تمام توان و ظرفیتی که دارد از فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت و کمک کند.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا به نقل از قوه قضاییه، علی القاصی مهر در حاشیه بازدید از واحدهای تولیدی در شهرک صنعتی شمس آباد با بیان اینکه هدف از این بازدیدها این است تا از نزدیک وضعیت این واحدهای تولیدی را مشاهده کنیم و مشکلاتی که آن ها با آن درگیر هستند را بررسی کنیم، گفت: بخشی از این مشکلات مربوط به مسائل حقوقی و قضایی است که به مجموعه دستگاه قضایی مربوط می شود.

تلاشمان در مجموعه قوه قضاییه بر این است تا با تمام توان و ظرفیت هایی که داریم از فعالیت های مجموعه های صنعتی و تولیدی حمایت کنیم.

دادستان تهران درباره پرونده هایی که مربوط به قوه قضاییه است و به خصوص پرونده هایی که بعضاً ممکن است رسیدگی آن ها دچار اطاله شود، گفت: پس از بازدید و استماع نقطه نظرات مدیران کارگاه ها، با بررسی پرونده ها در خصوص آن بخشی که بتوانیم دستوراتی صادر کنیم و در راستای رفع مشکل


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

تلاش ما این است با تمام توان از فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم

تلاش ما این است با تمام توان از فعالیت های واحدهای صنعتی و تولیدی حمایت کنیم