مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:202021-09-21سياسي

انتشار کتابی که نحـوه الهام از طبیعـت در معماری را بررسی می کند


مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: در کتاب «الگوریتم ها در معماری و شهرسازی» تـلاش بـر ایـن اسـت ابتـدا بررسـی دقیقـی از نحـوه الهــام از طبیعــت و عملکــرد الگوریتم های پرکاربــرد در معمــاری و شهرســازی صــورت گرفته و ســپس نحــوه عملکــرد .

- ایسنا/قزوین مدیر اجرایی انتشارات جهاد دانشگاهی قزوین گفت: در کتاب الگوریتم ها در معماری و شهرسازی تـلاش بـر ایـن اسـت ابتـدا بررسـی دقیقـی از نحـوه الهــام از طبیعــت و عملکــرد الگوریتم های پرکاربــرد در معمــاری و شهرســازی صــورت گرفته و ســپس نحــوه عملکــرد و الگوریتم بهینه سازی فیــزاروم مــورد ارزیابــی قــرار می گیرد تــا شــناخت مناســبی از نحــوه الهـام آن و رفتــار ایــن ارگانیــزم حاصــل شود.

علی دل زنده در گفت وگو با ایسنا با اشاره به موضوع این کتاب تصریح کرد: با کمی تأمل در آمارهایی کــه هرســاله توســط ســازمان ملــل و ارگان های مربوطــه جهانــی ارائــه می شود، می توان دریافــت کــه جمعیــت جهــان به سرعت رو بــه افزایـش اسـت.

وی افزود: در کنـار ایـن مسـئله بسـیاری از روسـتاییان و سـاکنین شـهرهای اقمـاری و نیــز در سراســر جهــان دســت بــه مهاجرت بــه ســمت شــهرهای بــزرگ و کلان شهرها زده اند، ایـن رونـد به سرعت در حـال پیشـروی اسـت و


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انتشار کتابی که نحـوه الهام از طبیعـت در معماری را بررسی می کند

انتشار کتابی که نحـوه الهام از طبیعـت در معماری را بررسی می کند