مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:152021-09-21سياسي

انحرافی در برنامه هسته ای نداریم / روابط ایران و آژانس تسهیل شود


هیچ انحرافی در برنامه هسته ای نداریم و باید با رفتار حرفه ای و فنی و به دور از نفوذهای سیاسی، روابط ایران و آژانس مبتنی بر قوانین و مقررات تسهیل و تسریع شود.

- ، محمد اسلامی، معاون رییس جمهور و رییس سازمان انرژی اتمی ایران در حاشیه شصت و پنجمین کنفرانس عمومی آژانس بین المللی انرژی اتمی با رافائل گروسی مدیرکل آژانس بین المللی انرژی اتمی و الکسی لیخاچیوف رییس شرکت دولتی روس اتم به طور جداگانه دیدار و گفتگو کرد.

اسلامی درباره دیدار با مدیر کل آژانس بین المللی انرژی اتمی، گفت: ملاقات با مدیر کل آژانس در امتداد و پیرو بازدید او و مذاکرات و گفتگوهای تهران بود.

رییس سازمان انرژی اتمی تاکید کرد: هیچ انحرافی در برنامه هسته ای نداریم و باید با رفتار حرفه ای و فنی و به دور از نفوذهای سیاسی، روابط ایران و آژانس مبتنی بر قوانین و مقررات تسهیل و تسریع شود.

معاون رییس جمهور در ادامه دیدارهای خود در وین با هیئت روسی به ریاست الکسی لیخاچیوف، رییس شرکت دولتی روس اتم دیدار کرد و گفت: دیدار با رییس شرکت دولتی روس اتم خوب، سازنده و دوستانه بود.

اسلامی با بیان اینکه تولید برق هسته ای برای جمهوری اسلامی ایران بسیار مهم و حائز اهمیت است،اظهار داشت: در سفری که در آینده به مسکو خواهیم داشت در خصوص نحوه تعامل و سرعت بخشیدن در پیشرفت واحدهای جدید ن


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انحرافی در برنامه هسته ای نداریم / روابط ایران و آژانس تسهیل شود

انحرافی در برنامه هسته ای نداریم / روابط ایران و آژانس تسهیل شود