مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:052021-09-21سياسي

پیشکسوتان دفاع مقدس در همدان تجلیل شدند


امروز از 60 پیشکسوت عرصه دفاع مقدس در استان همدان تجلیل شد.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از همدان، پیش از ظهر امروز آیین تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس و مقاومت برگزار شد که سهم استان همدان تقدیر از 60 پیشکسوت عرصه دفاع و جهاد بود.

نماینده ولی فقیه در استان همدان در این مراسم با بیان اینکه نظام اسلامی آرمان های بلندی را طراحی کرد که همان آرمان های انبیای الهی است اظهار کرد: تحقق آرمان های الهی بدون جهاد و ایثار و شهادت محقق نمی شد.

آیت الله حبیب الله شعبانی بیان کرد: اگر امروز آرمان های تمدن اسلامی در مقدسات زنده است و دین سرپاست قطعا به خاطر زحمات پیشکسوتان و خون و دل خوردن بزرگان جمع حاضر است.

وی خاطرنشان کرد: جمع حاضر با تلاش های خود دین را به متن زندگی بشر آوردند، قبل از انقلاب دین داشت به حاشیه می رفت اما بزرگانی چون پیشکسوتان جهاد و شهادت این را اجازه ندادند.

نماینده ولی فقیه در استان همدان با بیان اینکه همواره قدردان زحمات زحمتکشان انقلاب اسلامی باشیم گفت: امیدواریم روحیه پیشکسوتان دفاع مقدس توسط نسل جوان ادامه یابد.

استاندار همدان نیز اظهار کرد: روحیه ایثار، گذشت و پیوستن به لقاءالله یکی از برکات ارزشمند از دستاورد انقلاب اسلامی بوده و به نام انقلاب اسلامی عجین شده است.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

پیشکسوتان دفاع مقدس در همدان تجلیل شدند

پیشکسوتان دفاع مقدس در همدان تجلیل شدند