مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 07:002021-09-21سياسي

امنیت امروز را مدیون رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم


امروز جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در امنیت کامل به سر می برند و این امنیت را مدیون رشادت های نظامیان، فرماندهان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس هستیم که با جانفشانی از کیان کشور دفاع کردند.

- ایسنا/فارس استاندار فارس گفت: امروز جمهوری اسلامی و ملت بزرگ ایران در امنیت کامل به سر می برند و این امنیت را مدیون رشادت های نظامیان، فرماندهان و بسیجیان در دوران دفاع مقدس هستیم که با جانفشانی از کیان کشور دفاع کردند.

عنایت الله رحیمی سه شنبه 30 شهریور در مراسم قدردانی از رزمندگان دفاع مقدس که به صورت ویدئو کنفرانس با حضور رییس جمهور برگزار شد، با بیان اینکه هفته دفاع مقدس یادآور رشادت ها، پایمردی ها، استقامت و جان فشانی فرزندان این آب و خاک است، اظهار کرد: در دفاع مقدس عده ای در کسوت رزمنده در جبهه حق علیه باطل در برابر دشمن تمام مسلح وارد میدان شدند و عده ای از زنان و مردان نیز در بخش پشتیبانی از دفاع مقدس حمایت کردند.

رحیمی با بیان اینکه در دفاع مقدس همه مردم شریک بودند و این جنگ به دست مردم اداره شد و پیروزی به دست آمد، گفت: دو سال پس از پیروزی انقلاب اسلامی و در شرایطی که دولت کاملا مستقر نشده بود، نیروهای مسلح شکل نگرفته و انسجام لازم را نداشتند، تحریم های استکبار علیه مردم و انقلاب اسلامی وضع شده، بعضی دولت های مزدور امنیت کش


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

امنیت امروز را مدیون رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم

امنیت امروز را مدیون رشادت های رزمندگان در دوران دفاع مقدس هستیم