مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-21سياسي

17 هزار مسجد در مهرواره همدلی و مواسات شرکت کردند


قائم مقام بنیاد هدایت با اشاره به اهمیت مواسات به مرکزیت مساجد گفت: بیش از 17 هزار مسجد در مهرواره اوج برای همدلی و مواسات ثبت نام کردند.

- ، حجت الاسلام رضا غلامی پیش ازظهر سه شنبه در نشست هم اندیشی منطقه ای شهید بیاضی با اشاره به اهمیت مواسات و همدلی ب مرکزیت و محوریت مساجد در کشور، گفت؛ تعظیم شعائر دینی یکی از مهم ترین رسالت های مهم سازمان تبلیغات اسلامی است و علاوه بر اهمیت تعظیم شعائر دینی باید حرکت های مهم و اثرگذار در سطح محلات، منطقه ها و در سطح جامعه با وجود امام محله و با مرکزیت و محوریت مساجد صورت گیرد.

وی در ادامه با اشاره به مجاهدت های فراوان روحانیون در تمامی مسائل و بحران های اجتماعی و کاهش آسیب ها و مشکلات، افزود: بیش از 17000 مسجد در مهرواره اوج در جهت همدلی و هم افزایی و مواسات با ظرفیت شبکه های عظیم تبلیغی و عموم مردم پای کار حل مشکلات و رفع مسائل اجتماعی مجاهدانه ایستادند.

حجت الاسلام غلامی با اشاره به وجود شبکه عظیم تبلیغی در کشور و کارهای مهم اثربخش و تأثیرگذار در حوزه تبلیغ، تصریح کرد: امروز بسیاری از امامان محله و مساجد علاوه بر بخش های فرهنگی به مسائل اجتماعی هم می پردازند که بسیار قابل توجه است و این حضور می تواند گره گشای بسیاری از مشکلات و مسائل اجتماعی باشد.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

17 هزار مسجد در مهرواره همدلی و مواسات شرکت کردند

17 هزار مسجد در مهرواره همدلی و مواسات شرکت کردند