مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-21سياسي

سرقت خُرد در استان همدان به شدت زیاد شده است


دادستان عمومی و انقلاب استان همدان با تأکید بر اینکه پلیس باید با قدرت و اقتدار با ارازل و اوباش، سارقان و عوامل عرضه و تولید مواد مخد برخورد کند، - ایسنا/همدان دادستان عمومی و انقلاب استان همدان با تأکید بر اینکه پلیس باید با قدرت و اقتدار با ارازل و اوباش، سارقان و عوامل عرضه و تولید مواد مخد برخورد کند، گفت: به عنوان مثال در بلوار آیت الله نجفی تعداد زیادی معتاد متجاهر وجود دارد.

به گزارش سایت قطره و به نقل ازایسنا، حسن خانجانی سه شنبه 30 شهریورماه در مراسم تکریم و معارفه رییس پلیس مبارزه با موادمخدر استان و فرمانده انتظامی شهرستان همدان، ادامه داد: در مورد سامان دادن معتادان متجاهر از اقدامات شورای هماهنگی استان راضی نیستیم بلکه باید طوری باشد که در سطح شهر معتاد متجاهر نداشته باشیم و برای این موضوع باید برنامه ریزی شود و جا و مکان مناسب برای آنها در نظر گرفته شود.

وی تصریح کرد: انتظار دستگاه قضا و مردم داشتن پلیس مقتدر، فعال، پویا و قوی است و مجموعه انتظامی باید به عنوان حافظان امنیت در جامعه همواره این نقش را داشته باشد و دستگاه قضا نیز بر ایفای این نقش تأکید دارد.

خانجانی با اشاره به اینکه همدان استان امن و آرامی است، افزود: اگر در استان با اقتدار و فعالانه وارد نشویم امنیت خدشه دار خواهد شد و در این راستا همواره دستگاه قضای استان از


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

سرقت خُرد در استان همدان به شدت زیاد شده است

سرقت خُرد در استان همدان به شدت زیاد شده است