مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-21ورزشي

چمران: برخی درتلاش اند ریشه امید را خشک کنند/اعتقادات سبب پیروزی می شود


رییس شورای شهر تهران با اشاره به اینکه برخی درتلاش اند ریشه امید را خشک کنند، گفت: دفاع مقدس یک تجربه بزرگ برای ما بود و اعتقادات سبب پیروزی می شود.

- به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرنگار شهری خبرگزاری فارس، مهدی چمران در صحن امروز شورای شهر درباره موضوع امید در جامعه اظهارداشت: متاسفانه عده ای تلاششان این است امید و  ریشه امید را خشک کنند و مرتبا از داخل و خارج بر ما بتازند و مسائلی را طرح کنند که باعث نا امیدی ملت ما شود.

وی افزود: نا امیدی و یاس یعنی شکست در حالی که  موفقیت و پیروزی و پایداری ما بر پایه امید بوده و هم جمهوری اسلامی و هم مکتب اسلام بر اساس امید بنا شده است.

امید به آینده روشن که قطعا پیروزی نصیب پیروان حق و خدای بزرگ  خواهد بود و ما به این امید زنده هستیم و جلو آمدیم و به پیروزی های بزرگ دست یافتیم و باز هم جلوتر خواهیم رفت و هفته دفاع مقدس هم یکی از این موارد است.

رییس شورای شهر تهران ادامه داد: در هفته ای که گذشت ورزشکاران ما به موفقیت های بزرگی نایل شدند به ویژه پارالمپیک  که در حرکتی خوب  تقدیر و تشکر از این ورزشکاران به عمل آمد.

لذا  به همه آنان تبریک می گوییم چرا که  کار پسندیده ای انجام دادند و مقام معظم رهبری در دیداری با این عزیزان در حد نهایت آنچه را می بایست، مطرح فرمودند .


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

چمران: برخی درتلاش اند ریشه امید را خشک کنند/اعتقادات سبب پیروزی می شود

چمران: برخی درتلاش اند ریشه امید را خشک کنند/اعتقادات سبب پیروزی می شود