مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:502021-09-21سياسي

آزادی 25 نفر و اعطای تسهیلات قضایی به 63 نفر از زندانیان در شیراز


رییس کل دادگستری استان فارس از آزادی 25 زندانی مشمول مرخصی پایان حبس و اعطای تسهیلات مختلف به 63 زندانی در شیراز خبر داد.

- ، در راستای بازدید مستمر مسئولان قضایی از زندان های استان رییس کل دادگستری فارس با حضور در زندان مرکزی شیراز ضمن دیدار با مددجویان اندرزگاه قرآن و عترت زندان مرکزی شیراز زمینه آزادی 25 نفر از زندانیان مشمول مرخصی پایان حبس را فراهم و با اعطای تسهیلات قضایی اشتغال به کار 43 نفر از زندانیان و مرخصی موردی به 20 نفر از زندانیان موافقت کرد.

حجت الاسلام والمسلمین سید کاظم موسوی با بیان اینکه هدف از اِعمال مجازات زندان اصلاح مجرمان و بازگشت سالم آنان به جامعه است گفت: با دیدارهای مستمر از زندان ها و ملاقات قضات با زندانیان می توان آن دسته از زندانیانی که فرایند اصلاح آنان تکمیل شده و مطابق قانون ظرفیت استفاده از تسهیلات را دارند شناسایی و زمینه آزادی آنان را فراهم ساخت.

وی با تأکید بر اینکه قضات باید وضعیت زندانیان مالی و بلاتکلیف را در اولویت کاری خود قرار دهند گفت: با ملاقات های چهره به چهره و بررسی پرونده های قضایی زندانیان توسط قضات بخش عمده ای از زندانیان واجد شرایط می توانند از تسهیلات قانونی بهره مند شده و به آغوش خانواده هایشان بازگردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

آزادی 25 نفر و اعطای تسهیلات قضایی به 63 نفر از زندانیان در شیراز

آزادی 25 نفر و اعطای تسهیلات قضایی به 63 نفر از زندانیان در شیراز