مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-21سياسي

ضرورت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس با زبان هنر


رییس حوزه هنری انقلاب اسلامی کردستان گفت: دستاوردهای دفاع مقدس باید با زبان هنر تبیین شود.

- امین مرادی در گفت وگو با خبرنگار فارس در سنندج، ضمن گرامیداشت یاد و خاطره شهیدان انقلاب اسلامی به ویژه شهدای مظلوم خطه خون رنگ کردستان، اظهار کرد: دفاع مقدس سند هویت و شناسنامه اصیل انقلاب اسلامی ایران است و ملت ما در این هشت سال با ایثار و رشادت مثال زدنی ثابت کرد که در هر شرایطی پای انقلاب ایستاده و لحظه ای از این مسیر کوتاه نخواهد آمد.

وی خاطرنشان کرد: امروز هم بعد از گذشت چهار دهه ما همچنان از آثار و برکات دفاع مقدس بهره مند هستیم، ایمان، ایثار، رشادت، دلیرمردی و از خودگذشتگی، جهادی عمل کردن و .

از جمله مهم ترین پیام های و دستاوردهای هشت سال دفاع مقدس است که همچنان در سایه این مهم می توانیم با عزت و اقتدار از ویژه و با تخفیف در قیمت بلیت برای اقشار مختلف مردم اکران می شود و همزمان با این مهم سانس های خاصی نیز برای اکران فیلم های دفاع مقدس به صورت رایگان در این سه پردیس پیش بینی شده است.

وی از برگزاری نشست های تخصصی در فضای مجازی خبرداد و گفت: در همین راستا و با استفاده از فضای مجازی نشست جایگاه ادبیات پایداری در کردستان و همچنین نقد و بررسی کتاب سرودهای بی تکرار با حضور نویسنده اثر برگزار می شود.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس با زبان هنر

ضرورت تبیین دستاوردهای دفاع مقدس با زبان هنر