مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:452021-09-21سياسي

قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود


معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان انقلاب اسلامی درس بزرگی بود.

- قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود ایسنا/خراسان شمالی معاون توسعه مدیریت و منابع استاندار خراسان شمالی گفت: قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان انقلاب اسلامی درس بزرگی بود.

علی بیگ زاده، 30 شهریورماه، در آیین تجلیل سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس خراسان شمالی که در محل مصلی بجنورد برگزار شد، با اشاره به اینکه دفاع مقدس نقطه عطفی در تاریخ ایران اسلامی است، بیان کرد: رژیم بعثی برای نابودی نظام نوپای جمهوری اسلامی ایران وارد جنگ تمام عیار با ایران شد.

وی با بیان اینکه جنگ ایران و عراق تفاوت فاحشی با تمام جنگ های دنیا داشت، تصریح کرد: در تمام جنگ ها شرق در یک سمت جنگ و غرب در سمت دیگر بود اما در جنگ ایران و عراق شرق و غرب در یک جبهه علیه ایران می جنگیدند.

بیگ زاده با تأکید براینکه امکانات دشمنان انقلاب اسلامی برای جنگ بسیار زیاد بود، افزود: جنگ دفاع مقدس به ما تحمیل شده بود و دشمنان انقلاب اسلامی با تمام قوا در این جنگ مبارزه می کردند.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود

قاطعیت امام خمینی(ره) در فرماندهی جنگ برای دشمنان درس بزرگی بود