مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-21سياسي

ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشور


نماینده مردم کرمان و راور در مجلس شورای اسلامی گفت: بازی های رایانه ای برای فرهنگ سازی آمده و می تواند ترویج دهنده محبت، روابط انسانی سالم، عقیده های پاک، - به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از کرمان، محمدمهدی زاهدی در آیین پایانی ششمین دوره جشنواره ملی بازی های رایانه ای خلیج فارس؛ ضمن گرامیداشت هفته دفاع مقدس از اهمیت برگزاری این جشنواره ها گفت و تصریح کرد: در دنیای امروز موضوع فضای رایانه ای از ابعاد مختلف مورد بحث است.

نماینده مردم کرمان و راور در مجلس ادامه داد: کسب و کار و درآمد، سرویس های جاسوسی و امنیتی، بازی های سیاسی مثل داعش و جریان صهیونیستی در قالب بازی های یارانه ای، تخریب تمدن ها و فرهنگ ها بخشی از آن است که نشان از اهمیت بالای این پدیده نوظهور دارد.

 زاهدی اضافه کرد: کشور ما هم حدود دو سال از و عشق ورزیدن به ملت و کشور باشد، این دنیای مجازی یک فرصت هم هست و تاکید داریم که باید به این سمت برویم و در آن سرمایه گذاری کنیم.

دکتر زاهدی با اشاره به تلاش دشمن و هزینه کرد آن در فرهنگ های اسلامی از طریق همین بازی های رایانه ای، گفت: چرا ما نباید از این ظرفیت برای شناساندن فرهنگ خودمان استفاده کنیم؟ وی اضافه کرد: بخشی از یارانه ها باید به بازی های رایانه ای اختصاص داده شود تا ایمن شویم.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشور

ضرورت بهره گیری از ظرفیت فضای مجازی برای معرفی فرهنگ و تمدن کشور