مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:402021-09-21سياسي

دلیل ماندگار نشدن یاران امام (ره) در اوایل انقلاب چه بود؟!


نماینده ولی فقیه در گیلان با بیان اینکه بصیرت و اطاعات از ولایت فقیه منجر به حفظ انقلابی گری افراد می شود، گفت: در اوایل انقلاب افراد بسیار زیادی در کنار امام راحل (ره) بودند ولی ماندگار نشدند.

-   نماینده ولی فقیه در گیلان با اشاره به نقش دوران دفاع مقدس در ایجاد امید پیروزی و مبارزه با استکبار در جهان بین الملل گفت: در اوایل انقلاب افراد بسیار زیادی در کنار امام راحل (ره) بودند ولی ماندگار نشدند ولی شهید حاج قاسم سلیمانی، با اخلاص و ولایتمداری خود به الگویی برای تمامی جهانیان شد .

به گزارش سایت قطره و به نقل ازخبرگزاری فارس از رشت، مراسم تجلیل و تکریم سراسری یک میلیون پیشکسوت دفاع مقدس در سالن اجتماعات ناجا با حضور نماینده ولی فقیه در گیلان، فرمانده سپاه قدس گیلان و استاندار برگزار شد.

ولایتمداری و بصیرت راز ماندگاری شهید حاج قاسم سلیمانی نماینده ولی فقیه در استان گیلان در این جلسه با بیان اینکه دوران دفاع مقدس درس مقاومت به کشورهای مسلمان داده است، اظهار کرد: تمام کشورهای بلوک شرق و غرب در دوران دفاع مقدس با تمام قوا به رژیم بعث عراق تجهیزات نظامی داده و در تلاش برای نابودی نظام نوپا جمهوری اسلامی بودند.

آیت الله رسول فلاحتی با اشاره به نقش دوران دفاع مقدس در ایجاد امید پیروزی و مبارزه با استکبار در جهان بین الملل افزود: تاریخ دوران دفا


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

دلیل ماندگار نشدن یاران امام (ره) در اوایل انقلاب چه بود؟!

دلیل ماندگار نشدن یاران امام (ره) در اوایل انقلاب چه بود؟!