مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-21سياسي

«فرهنگ نامه چهره پردازی»؛ منبعی کامل برای فراگیری اصول چهره پردازی


مولف کتاب «فرهنگ نامه چهره پردازی» گفت: همه اطلاعاتی که یک چهره پرداز از ابتدای شروع کار خود نیاز به فراگیری آن دارد، در کتاب «فرهنگ نامه چهره پردازی» جمع آوری شده است.

- ایسنا/زنجان مولف کتاب فرهنگ نامه چهره پردازی گفت: همه اطلاعاتی که یک چهره پرداز از ابتدای شروع کار خود نیاز به فراگیری آن دارد، در کتاب فرهنگ نامه چهره پردازی جمع آوری شده است.

بهرام علی اکبری در گفت وگو با ایسنا، در رابطه با کتاب فرهنگ نامه چهره پردازی و با بیان اینکه این کتاب را با استناد بر پشتوانه هنری 25 ساله خود در رابطه با چهره پردازی و گریم جمع بندی کرده است، اظهار کرد: مطالب جلد اول کتاب فرهنگ نامه چهره پردازی در رابطه با مسائلی همچون تاریخچه آرایش و گریم در ایران، پوست، آناتومی سر و صورت، ماساژ عضلات صورت، اهمیت شناخت نور در گریم، اهمیت شناخت رنگ در گریم، روان شناسی چهره و گریم ترمیمی است.

وی با بیان اینکه در این کتاب همه مباحث مربوط به هنر چهره پردازی و گریم و نیز همه اطلاعاتی که یک چهره پرداز از ابتدای شروع کار خود نیاز به فراگیری آن دارد، در کتاب جمع آوری شده است، افزود: با گردآوری کتاب مذکور علاوه بر معرفی رشته چهره پردازی، در راستای ارتقای سطح علمی رشته چهره پردازی نیز تلاش کرده ام.


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

«فرهنگ نامه چهره پردازی»؛ منبعی کامل برای فراگیری اصول چهره پردازی

«فرهنگ نامه چهره پردازی»؛ منبعی کامل برای فراگیری اصول چهره پردازی