مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:352021-09-21ورزشي

انگیزه هست، آب گرم نیست!


تیم لیگ برتری بدمینتون استان مرکزی با مشکلات فراوان خود را برای مسابقات آماده کرده و امروز با کوله باری از مشکلات، اما پر انگیزه راهی کرمان، - ایسنا/مرکزی تیم لیگ برتری بدمینتون استان مرکزی با مشکلات فراوان خود را برای مسابقات آماده کرده و امروز با کوله باری از مشکلات، اما پر انگیزه راهی کرمان، 980 کیلومتر دور از اراک شده تا رسما حضور خود در لیگ برتر بدمینتون کشور را آغاز کند.

بدمینتون بازان استان مرکزی، با روحیه ای هر چه تمامتر در طول یک هفته اخیر، همه کمبودها را به جان خریدند تا در روز موعود، پنجشنبه اول مهرماه، پاییزی طوفانی را برای بدمینتون استان مرکزی آغاز کنند، ولی این انگیزه فراوان هم نمی تواند از فشاری که کوله بار مشکلات بر دوش تیم و کادر فنی گذاشته و هر روز سنگین و سنگین تر می شود بکاهد.

سرپرست تیم بدمینتون استان مرکزی در گفت و گو با ایسنا، به تشریح شرایط فعلی تیم و روند برگزاری اردوی تمرینی پرداخت و گفت: متاسفانه به قدری مشکلات زیاد است که نمی دانم از کجا شروع کنم، اما در طول ماه های اخیر تمام تلاش خود را کردیم که تیم حفظ شود.

برای پول هرجایی که لازم بود، رفتیم داوود گیلی با بیان اینکه، تیم قبلی بدمینتون استان مرکزی و بازیکنان سابق با زحمت و تلاش از جان و دل توانستند تیم را به لیگ برتر برسانند، افزود: برای آماده


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

انگیزه هست، آب گرم نیست!

انگیزه هست، آب گرم نیست!