مطالب مرتبط:
5 + 1
یارانه ها
مسکن مهر
قیمت جهانی طلا
قیمت روز طلا و ارز
قیمت جهانی نفت
اخبار نرخ ارز
قیمت طلا
قیمت سکه
آب و هوا
بازار کار
افغانستان
تاجیکستان
استانها
ویدئو های ورزشی
طنز و کاریکاتور
بازار آتی سکه
سه شنبه، 30 شهریور 1400 ساعت 06:152021-09-21اجتماعي

برنامه آموزش و پرورش بوشهر برای بازگشایی مدارس


معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درخصوص بازگشایی مدارس و نگرانی اولیا گفت: در بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی کرونا هستیم و در این موضوع دغدغه اولیا هم لحاظ خواهد شد.

- علی موحدی در گفتگو با خبرنگار فارس در بوشهربا گرامیداشت هفته دفاع مقدس و 111 معلم شهید و 471 شهید دانش آموز و 14 شهید امور تربیتی اظهار داشت: آموزش و پرورش برای بازگشایی مدارس به صورت جدی تمهیداتی را اندیشیده که عمده ترین آن ساماندهی در حوزه نیروی انسانی است و با توجه به اقدامات انجام شده خوشبختانه سال تحصیلی جدید شاهد کمبود معلم نخواهیم بود.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر درخصوص بازگشایی مدارس و نگرانی اولیا گفت: در بازگشایی مدارس تابع ستاد ملی در این زمینه رقم بخورد.

18 مرکز مشاوره دانش آموزی در بوشهر موحدی با بیان اینکه 18 مرکز مشاوره در شهرستان های مناطق و یک مرکز روانشناختی در مرکز استان برقرار است گفت: برای پاسخ گویی به سؤالات و نیازهای مشاوره ای دانش آموزان اورژانس اجتماعی با شماره 1570 ایجاد شده است و بیش از سه هزار تماس از دانش آموزان به این مرکز نشان دهنده استقبال خوبی از آن ها است.

معاون پرورشی و فرهنگی اداره کل آموزش و پرورش استان بوشهر  با بیان اینکه فضای مجازی باعث فرسودگی روح دانش آموزان شده که این م


برچسب ها:
آخرین اخبار سرویس:

برنامه آموزش و پرورش بوشهر برای بازگشایی مدارس

برنامه آموزش و پرورش بوشهر برای بازگشایی مدارس